Dz.U./S S34
17/02/2017
61695-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 6
17/02/2017S34
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 6
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:61695-2017:TEXT:PL:HTML
Polska-Jeleśnia: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
2017/S 034-061695
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Jeleśnia2417042ul. Plebańska 1Jeleśnia34-340PolskaOsoba do kontaktów: Katarzyna Kaprak Tel.: +48 338630706E-mail: inwestycje@jelesnia.pl Faks: +48 338636797Kod NUTS: PL225
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.jelesnia.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.jelesnia.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
E-usługi dla mieszkańców i przedsiębiorców w Gminie Jeleśnia.
Numer referencyjny: PN.271/01/2017
II.1.2)
Główny kod CPV
48000000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
Dz.U./S S34
17/02/2017
61695-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 6
17/02/2017S34
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 6
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie w Gminie Jeleśnia łącznie 28 rodzajów e-usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców, w tym 8 e-usług na 4 i 5 poziomie dojrzałości, jak również 20 usług na niższych poziomach dojrzałości technologicznej. Efektem projektu będzie poprawa jakości i dostępności cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców (28 nowych e-usług) oraz skrócenie czasu ich realizacji.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Polska, województwo śląskie, powiat żywiec, gmina Jeleśnia.
II.2.4)
Opis zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia wyodrębniono następujące Zadania:
— Zadanie 1- Infrastruktura sprzętowa i oprogramowanie środowiska pracy;
— Zadanie 2- Wewnętrzna sieć internetowa;
— Zadanie 3- eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu Podatków lokalnych;
— Zadanie 4- eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu Gospodarki odpadami oraz komunikacja z firmami wywozowymi;
— Zadanie 5- eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań w zakresie Opłat lokalnych;
— Zadanie 6- eUsługi w zakresie udostępnienia informacji z prowadzonych ewidencji;
— Zadanie 7- eUsługi – możliwość składania elektronicznych formularzy oraz informacja o stanie sprawy i korespondencji;
— Zadanie 8- eUsługi – udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu oraz wymiana informacji budżetowo – finansowych między jednostkami organizacyjnymi a gminą;
— Zadanie 9- Bezpieczeństwo przetwarzania danych – systemy analityczne;
— Zadanie 10- eUsługi w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta;
— Zadanie 11- Doradztwo techniczne związane z obsługą projektu (50h).
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 9
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
Dz.U./S S34
17/02/2017
61695-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 6
17/02/2017S34
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 6
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: 025D/15.
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Uzupełnienie punktu II.2.5 Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:
1) Cena ryczałtowa brutto – 60 %,
2) Długość okresu gwarancji i aktualizacji systemu – 20 %,
3) Zaoferowana platforma bazodanowa – 20 %.
a. Opensource – zamawiający przyzna 10 pkt,
b. Inna – zamawiający przyzna 0 pkt.
c. Jednolita platforma bazo.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1. Udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednej usługi polegającej na wdrożeniu obiegu dokumentów wraz z wdrożeniem portalu informacyjno – płatniczego o funkcjonalności udostępniania klientowi, poprzez autoryzowany dostęp za pośrednictwem platformy ePUAP, danych dotyczących zobowiązań klienta (z systemów dziedzinowych w zakresie podatków i opłat) wraz z możliwością dokonania przez klienta płatności online wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem przelewów elektronicznych,o wartości minimum: 900 000 PLN brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100);
2. Posiadają zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ISO-9001 oraz ISO/IEC-27001 lub innych równoważnych zaświadczeń wystawionych przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych dokumentów potwierdzających odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowania równoważnych środków zarządzania bezpieczeństwem informacji.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ tj. istotnymi postanowieniami umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
Dz.U./S S34
17/02/2017
61695-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 6
17/02/2017S34
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 6
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/03/2017
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 22/05/2017
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 24/03/2017
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:
Urząd Gminy w Jeleśni
34-340 Jeleśnia, ul. Plebańska 1.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy –Prawo zamówień publicznych, a także spełniający warunki, o których mowa w punktach: III.1.2 i III.1.3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
a.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia
b. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert alb owniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca
Dz.U./S S34
17/02/2017
61695-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 6
17/02/2017S34
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 6
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
f. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2016 poz. 716).
g. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
h. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
i. wykaz wykonanych usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji,spełniających wymagania określone w punkcie 8.3 specyfikacji, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie
j. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną, określoną przez zamawiającego;
k. zaświadczenie niezależnego podmiotu, zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez wykonawcę zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ISO-9001 oraz ISO/IEC-2700 z zastrzeżeniem równoważności.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dz.U./S S34
17/02/2017
61695-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 6
17/02/2017S34
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 6
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/02/2017


Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2017-02-17 Andrzej Waligóra 2017-02-17 10:35:19
(Katarzyna Kania)
2017-02-17 10:35:19
(Katarzyna Kania)

Historia zmian dokumentu

Data Osoba Operacja
2017-02-17 10:35:20 Katarzyna Kania dodanie nowego wpisu